مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-12سياسي

ستاد رسیدگی به پرونده های قصاص در مرکز توسعه حل اختلاف کشور تشکیل شد


رییس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور با بیان اینکه ستادی برای رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده های قصاص تشکیل شده است، جزییات و ساز و کار فعالیت این ستاد را تشریح کرد.

- رییس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور با بیان اینکه ستادی برای رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده های قصاص تشکیل شده است، جزییات و ساز و کار فعالیت این ستاد را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی ضمن اشاره به تاکیدات رییس دستگاه قضا در خصوص تعیین تکلیف پرونده های محکومان قصاص اظهار کرد: در راستای رسیدگی جدی تر به تعیین تکلیف پرونده های قصاص نشستی با دادستان کل کشور برگزار کردیم چرا که پرونده های قصاص توسط دادستان های سراسر کشور پیگیری می شود.

وی افزود: گام اول در راستای تعیین تکلیف پرونده های قصاص، شناسایی صاحبان این پرونده ها و بررسی علل تاخیر تعیین تکلیف آن است.

گام بعدی بررسی امکان و زمینه های اجرای صلح و سازش این پرونده ها است و اینکه آیا موضوع پرونده صلاحیت اقدام برای صلح و سازش را دارد یا خیر.

بعد از سپری شدن این دوم گام و جمع آوری اطلاعات اولیه ستادهای ملی صبر که در سراسر کشور فعال هستند اقدام به جلب رضایت در این پرونده ها می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد رسیدگی به پرونده های قصاص در مرکز توسعه حل اختلاف کشور تشکیل شد

ستاد رسیدگی به پرونده های قصاص در مرکز توسعه حل اختلاف کشور تشکیل شد