مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-12ورزشي

حادثه زمین فوتبال چوار نماد مظلومیت ایلامیان در جنگ تحمیلی است


حادثه زمین فوتبال چوار نماد مظلومیت ایلامیان در جنگ تحمیلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا نصب العین خود در امور پیش رو قرار دهیم، اضافه کرد: معظم رهبری در باره حادثه زمین فوتبال چوار اشاره داشتند که باید این واقعه را نه تنها به مردم کشورمان بلکه به جهانیان شناسانده شود.

استاندار ایلام با تاکید بر این مهم که همه ما در این راستا با تمام ظرفیت مادی و معنوی پای کار هستیم و حمایت می کنیم تا این واقعه به دنیا معرفی شود، اظهار داشت: باید تلاش شود در ابعاد مختلف مظلومیت جوانان این مرز و بوم که حین یک بازی فوتبال توسط رژیم بعث به خاک و خون کشیده شدند را به جهانیان معرفی کنیم و در این راستا رسالت اصحاب قلم و رسانه بسیار خطیر و اثرگذار است.

وی با عنوان این مطلب که یکی از خبیثانه ترین وقایع ضد بشریت در زمین فوتبال چوار اتفاق افتاده است، اظهار داشت: در این حادثه منحصر به فرد نه تنها فوتبالیست ها بلکه یک داور و پنج تماشاگر بی گناه نیز به شهادت رسیده اند.

بهرام نیا ضمن گله کندی از مغفول مانده این حادثه در بین اذهان عمومی گفت: متاسفانه در سال های گذشته عمق این فاجعه که اوج مظلومیت ایلامیان در جنگ تحمیلی است به درستی انعکاس نیافته و برای مردم تبیین نشده تا امروز این موضوع ناشناخته مانده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه زمین فوتبال چوار نماد مظلومیت ایلامیان در جنگ تحمیلی است

حادثه زمین فوتبال چوار نماد مظلومیت ایلامیان در جنگ تحمیلی است