مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-12اقتصادي

پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی


معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: پرداخت تسهیلات وام مسکن روستایی به مبلغ 200 میلیون تومان با بازپرداخت 20 ساله در دستور کار قرار دارد.

- فرهاد باقرپور در بازدید از طرح های مسکن شهری نشاط شیراز بر لزوم تامین مسکن به عنوان سرپناه مطمین و پایدار خانوارهای شهری و روستایی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن فارس، او با اشاره به اینکه افزایش وام ساخت مسکن روستایی از صد میلیون به 200 میلیون تومان در جلسه شورای عالی مسکن مطرح شده است، افزود: رییس جمهور با این افزایش وام موافقت کردند و پیشنهاد سود 5 درصد برای اعطای این تسهیلات در نظر گرفته شده است.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: شورای پول و اعتبار برای پرداخت وام ساخت مسکن در حال بررسی موضوع است تا بانک مرکزی آن را با کمترین سود ممکن به بانک های عامل ابلاغ کند.

باقرپوربا بیان اینکه برخی از بانک ها برای پرداخت وام 200 میلیون تومانی اعلام آمادگی کرده اند، افزود: بانک های ملی، سپه، تجارت، ملت، مسکن، کشاورزی، صادرات، پست بانک و بانک رفاه بانک های عامل هستند که تاکنون برای پرداخت وام ساخت مسکن روستایی مشخص شده اند و با تصویب نهایی و اجرای این مصوبه قطعا تحول جدی در حوزه مسکن روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی

پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی