مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-12ورزشي

کلانتری:بازی فردا برای فجر و گل گهر سخت است/3-4 بازیکن ما اُمیکرون گرفته اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، علی اصغر کلانتری در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل گهر اظهار داشت: قبل از اینکه بازی فردا را بخواهیم بررسی کنیم بهتر است در مورد وضعیت تیم خودمان هم صحبت کنم.

ما بعد از نیم فصل و تعطیلات و استراحت تمرینات خیلی خوبی را شروع کردیم و تعدادی از بازیکنان مورد احتیاجمان را جذب کردیم که آنها بازیکنان خوب و با اخلاقی هستند.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی افزود: شرایط خیلی خوبی در فصل دوم از نظر تمرینات و آماده سازی داشتیم و انشاءالله فصل را خیلی خوب شروع می کنیم.

بازی دوم را در پیش داریم و نیم فصل را از بازی دوم و خیلی خوب شروع می کنیم چون چیزی که من از شرایط تیم و باشگاه می بینم این است که همه مصمم هستند که بتوانیم شرایطی بهتر از نیم فصل اول را برای تیم رقم بزنیم.

وی عنوان کرد: در خصوص تیم گل گهر نمی شود اذعان نکنیم که از نظر وضعیت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان، تیم خیلی خوبی دارند و سرآمد آنها آقای قلعه نویی است که همیشه استاد من بودند و همیشه از این مربی آموختم.

بازی سخت است نه برای ما بلکه برای گل گهر هم سخت است چون تیم ما تیمی است که می خواهد موفقیت داشته باشد و برای آن قدم برداشته و انشاءالله یک بازی جوانمردانه و خوبی از دو تیم ببینیم و یک امتیاز خوب از این بازی بگیریم و در آینده هم بتوانیم از نظر روحی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلانتری:بازی فردا برای فجر و گل گهر سخت است/3-4 بازیکن ما اُمیکرون گرفته اند

کلانتری:بازی فردا برای فجر و گل گهر سخت است/3-4 بازیکن ما اُمیکرون گرفته اند