مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 14:472022-02-12اجتماعي

پمپ آب کولر چیست؟


به دلیل اینکه بخش عظیمی از ایران دارای آب و هوایی گرم و خشک است، کولر آبی با توجه به تامین روطوبت و هوای تازه در کنار کاهش دما، از اصلی ترین و متداول ترین تجهیزات سرمایشی در ایران به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پلاس فام، کولر آبی با استفاده ازسرمایش تبخیری یا به عبارت دیگر با استفاده از تبخیر آب، سبب کاهش دما می شود، بدین صورت که هوا توسط فن تعبیه شده در کولر آبی وارد محفظه کولر شده و با گذر از روی پوشال های نمناک گرمای خود را به آب انتقال داده و پس از خروج، موجب کاهش دمای محیط می شود.

از اصلی ترین قطعات تشکیل دهنده کولر آبی که می بایست به صورت سالانه بازرسی و در صورت خرابی تعمیر و تعویض شود، پمپ آب کولر می باشد، زیرا پمپ آب کولر سبب انتقال آب از کفی کولر بر روی پوشال ها می شود و در صورت عملکرد ناقص موجب کاهش راندمان کولر آبی و تولید هوایی فاقد روطوبت خواهد شد.

به همین دلیل در ادامه به کمک کارشناسان فروشگاه اینترنتی پلاسفام ارائه دهنده انواع تجهیزات صنعتی اقدام به معرفی پمپ آب کولر کرده ایم.

انواع پمپ آب کولر پمپ آب کولر در دو نوع مکانیکی و دینامیکی تولید می شود، نوع مکانیکی قالبا از نوع پمپ های سانتریفیوژ و دارای الکتروموتور می باشد و با استفاده از الکتریسیته، انرژی را بدون وقفه به سیال انتقال می دهد، اکثر پم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپ آب کولر چیست؟

پمپ آب کولر چیست؟