مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 14:472022-02-12اقتصادي

قاچاق کالا و ارز در صدر پرونده های تعزیرات حکومتی قزوین


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از رسیدگی به 24 پرونده و محکومیت 20 میلیاردی پرونده های مربوط به تخلفات لوازم خانگی خبر داد و گفت: بیشترین فراوانی این پرونده ها مربوط به قاچاق کالا و ارز، - گران فروشی و تقلب بوده که خط قرمز تعزیرات حکومتی محسوب می شوند در همین راستا فروشگاه های لوازم خانگی به صورت مستمر توسط تعزیرات حکومتی رصد می شوند.

هوشنگ محمدی گفت: در 6 ماهه دوم سال جاری تاکنون 24 پرونده تخلفات مربوط به لوازم خانگی طی این مدت در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و بالغ بر 20 میلیارد ریال جریمه نقدی برای متخلفین اعمال شده است.

وی برگزاری جلسات متعدد با نهادهای مرتبط و نیز هماهنگی با اتحادیه ها با همراهی و هماهنگی مناسب تولیدکنندگان و واردکنندگان با سیاست های دولت در جهت پیشگیری از ایجاد تنش های قیمتی در سطح بازار را از اقدامات لازم برای جلوگیری از نوسانات قیمت برشمرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: بیشترین فراوانی پرونده ها مربوط به قاچاق کالا و ارز، گران فروشی و تقلب بوده که خط قرمز تعزیرات حکومتی محسوب می شوند در همین راستا فروشگاه های لوازم خانگی به صورت مستمر توسط تعزیرات حکومتی رصد می شوند.

بنابراعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، محمدی تأکید کرد: هموطنان به عنوان بازوی تأثیرگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق کالا و ارز در صدر پرونده های تعزیرات حکومتی قزوین

قاچاق کالا و ارز در صدر پرونده های تعزیرات حکومتی قزوین