مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-12فرهنگي

از اجرای سرود در پهنه رودکی تا یک نشست پژوهشی مهم


بخش های جنبی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر از روز جمعه بیست و دوم بهمن با اجرای یک گروه سرود در پهنه رودکی و برگزاری یک نشست پژوهشی در خانه هنرمندان میزبان مخاطبان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، بخش های جنبی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر از روز جمعه بیست و دوم بهمن با اجرای گروه سرود نور مشکات در پهنه رودکی و برگزاری یک نشست پژوهشی با حضور چند پژوهشگر حوزه موسیقی در خانه هنرمندان میزبان مخاطبان بود.

آغاز اجرای سرودهای انقلابی در پهنه فرهنگ و هنر رودکی گروه سرود نورمشکات به سرپرستی محمدرضا عابدی عصر روز گذشته جمعه 22 بهمن ماه از ساعت 17:30 در پهنه رودکی به صحنه رفت.

این گروه سه سرود شامل ایران، افتخار من ایرانی و علی مولا را در پهنه اجرا کردند.

گروه نور مشکات با حضور 25 نوجوان با رده سنی 12 تا 16 سال از 91 فعالیت خود را آغاز و تا به امروز 35 اثر تولید و همچنین 40 اثر را بازخوانی کرده است.

محمد پارسا طلوع، امیرحسین داودی، دانیال معظمی، امیرمحمد رحمان وند، امیرمحمود صائبی، محمدکسری عبدالمحمدی، امیرحسین کیانی، محمدمتین لشگری، سید محمدصدرا موسوی، علیرضا محبیان، حسام الدین مرادی، محمدهادی متولی، امیرحسین نویدی، امیرمحمدوزیری، امیرعلی یوسفی، محمدحسن متولی، حسین تاج بخش، امیر مهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اجرای سرود در پهنه رودکی تا یک نشست پژوهشی مهم

از اجرای سرود در پهنه رودکی تا یک نشست پژوهشی مهم