مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 15:222022-02-12سياسي

نیاز 2000 میلیاردی سد نرماب برای بهره برداری


استاندار گلستان با اشاره به اینکه برای اتمام پروژه ساخت و راه اندازی سد نرماب نیازمند 2 هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم، گفت: امیدواریم در سفر رییس جمهور به استان مصوبات خوبی در این حوزه داشته باشیم.

- علی محمد زنگانه در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از سد نرماب شهرستان مینودشت، اظهار کرد: سد نرماب یکی از پروژه های حیاتی و زیرساختی در استان است که با توجه به اهمیت آن از اصلی ترین پروژه ها در سفر ریاست جمهوری خواهد بود.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی در جهت اتمام پروژه سد نرماب انجام شده اما تکمیل این پروژه بسیار مهم به دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان تلاش می کنیم تا مصوبات خوبی برای تأمین منابع باقی مانده برای تکمیل این سد را از طریق منابع نقدی، اوراق و تهاتر نفت اخذ کنیم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تاکنون از سه رودخانه که تأمین کننده سد هستند کانالهای چند کیلومتری احداث شده، بدنه سد بیش از 90 درصد پیشرفت داشته و میزان پیشرفت فیزیکی سد مطلوب است.

زنگانه با بیان اینکه اتمام سد نرماب به تأمین آب شرب، صنعت و کشاورزی بیش از 550 هزار نفر از مردم استان خصوصا در شهرهایی که با تنش آبی مواجه هستند کمک بزرگی خواهد کرد، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با تشریع روند ساخت این پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 2000 میلیاردی سد نرماب برای بهره برداری

نیاز 2000 میلیاردی سد نرماب برای بهره برداری