مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 15:272022-02-12حوادث

دستگیری 19 قمارباز حرفه ای مجازی در استان مرکزی


فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری 19 نفر از قماربازان حرفه ای مجازی در تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا در استان مرکزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه روند مقابله با سایت های قمار و در تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی و با همکاری دستگاه قضایی، به افرادی با تراکنش های مالی بالا مشکوک و موضوع توسط کارشناسان پلیس فتا در دست بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه با توجه به مستندات به دست آمده و شناسایی دقیق فعالیت این افراد، مشخص شد از فعال ترین قماربازان مجازی سطح استان می باشند که در ادامه اقدامات لازم برای دستگیری این افراد صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان افزود: در عملیات مأموران انتظامی استان 19 نفر از قماربازان مجازی با تراکنش 3 میلیارد ریالی در زمینه قمار آنلاین در شهرهای مختلف استان شناسایی و دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه هم وطنان در صورت مواجه شدن با جرائم رایانه ای موضوع را با مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا به شماره تماس 096380 در میان بگذارند تصریح کرد: وعده سودهای کلان در ازای قرار دادن حساب خود و پرداخت حقوق بالای ماهیانه از دروغ های نخ نما شده مجرمان است و به هیچ عنوان شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 19 قمارباز حرفه ای مجازی در استان مرکزی

دستگیری 19 قمارباز حرفه ای مجازی در استان مرکزی