مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-12سياسي

میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در قم به 50 درصد رسیده است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: استان قم نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی وضعیت خوبی ندارد و حداکثر میزان رعایت شیوه نامه ها 50 درصد است و هرچه رعایت نکات بهداشتی و زدن واکسن کمتر باشد بازه زمانی که درگیر پیک کرونا خواهیم بود بیشتر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیامک محبی امروز در حاشیه دریافت دوز سوم واکسن کرونا توسط آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان و امام جمعه قم که در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: ما در پیک ششم شیوع ویروس کرونا هستیم و حدود 400 بیمار بستری داریم و تعداد افرادی که هر روز شناسایی می شوند بالا است و باید رعایت نکات بهداشتی مورد نظر همه مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ما واکسیناسیون گروه سنی بالای 5 سال را شروع کردیم گفت: از والدین دعوت می کنیم که با توجه به تأثیر زیاد واکسن در بستری نشدن افراد مبتلا به کرونا و کاهش خطر مرگ و میر حتما برای دریافت واکسن فرزندانشان اقدام کنند و افرادی که هنوز واکسن دریافت نکردند تردیدها را کنار بگذارند و واکسن را دریافت کنند.

محبی با بیان اینکه پیش بینی موج ششم به رفتار مردم بر می گردد، گفت: استان قم نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی وضعیت خوبی ندارد و حداکثر میزان رعایت شیوه نامه ها 50 درصد است و هرچه رعایت نکات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در قم به 50 درصد رسیده است

میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در قم به 50 درصد رسیده است