مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 15:472022-02-12سياسي

دفتر شورای بازرگانان ایرانی مقیم روسیه افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هم زمان با سالروز انقلاب شکوهمند ایران اسلامی 22 بهمن ماه، دفتر شورای بازرگانان ایرانی مقیم آستراخان در سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه با حضور مقامات جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه افتتاح شد.

در مراسم بازگشایی دفتر شورای بازرگانان ایرانی مقیم آستراخان در سرای تجاری ایرانیان، هادی تیزهوش تابان رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه، آقای آکوچکیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستراخان، سینچنکو رییس اتاق بازرگانی آستراخان و معاون آژانس روابط بین الملل استانداری آستراخان و تعدادی از بازرگانان ایرانی مقیم آستراخان روسیه حضور داشتند.

هادی تیزهوش تابان، رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در این مراسم ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: موجب خوشحالی است که تشکل تجاری ایرانیان مقیم آستراخان پس از سال ها دوباره شکل گرفته و آماده مساعدت و کمک به این شورای تجاری است.

  مهدی آکوچکیان، سرکنسول ایران در آستراخان نیز در این نشست اظهار کرد: تجار و بازرگانان ایرانی مقیم آستراخان در عین رقابت باید باهم رفاقت داشته باشند و با تشکیل این شورای تجاری متحد شوند و مشکلات و معضلات خود را از طریق این شورا پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر شورای بازرگانان ایرانی مقیم روسیه افتتاح شد

دفتر شورای بازرگانان ایرانی مقیم روسیه افتتاح شد