مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-12سياسي

مسئولان گذشته باید به خاطر عدم توسعه لرستان خود را مواخذه کنند


معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به اینکه مسئولان جدید را نمی توان به خاطر جایگاه امروز استان مواخذه کرد، گفت: مسئولان گذشته باید به خاطر این وضع خود را مواخذه کنند.

- ، بهرام ستاری امروز شنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اظهار داشت: این تاکید رهبر انقلاب اگر در عرصه اجرایی به منصه ظهور می رسید بهتر از این وضعیت بودیم.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی به عنوان سر لوحه کار تولید در زمینه های متعدد این شعار را باید جاری و ساری کند، تصریح کرد: عامل توسعه هر سرزمینی سه عامل اساسی است، امکانات مادی و معنوی، نیروی انسانی و منابع طبیعی و لرستان از این امکانات بهره مند است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه لرستان به عنوان یک استان گسترده با بهره گیری از این منابع می توانست در جایگاه بهتری قرار بگیرد، افزود: من و امثال من مسئول دوران گذشته باید خود را مواخذه کنیم، در این فرصت کوتاه نمی شود مسئولان جدید را مواخذه کرد که چرا در این جایگاه هستیم.

ستاری گفت: دیگران باید پاسخگو باشند که در 43 از انقلاب در فرصت های خدمت گذاری چرا از این عوامل توسعه بهره نجستند که امروز با کمال شرمندگی بگوییم استان فلاکت زده هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان گذشته باید به خاطر عدم توسعه لرستان خود را مواخذه کنند

مسئولان گذشته باید به خاطر عدم توسعه لرستان خود را مواخذه کنند