مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 15:572022-02-12اقتصادي

اصلاح قوانین به نفع تولید زمینه تحول اقتصادی را فراهم می کند


رییس پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاد دانشگاهی با اشاره به اصلاح قوانین به نفع تولید، گفت: قوانین کشور تاحدودی حامی واردات است و نیاز است با اصلاح آن به نفع تولید زمینه تحول و توسعه اقتصادی در کشور را فراهم شود.

- ایسنا/اردبیل رییس پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاد دانشگاهی با اشاره به اصلاح قوانین به نفع تولید، گفت: قوانین کشور تاحدودی حامی واردات است و نیاز است با اصلاح آن به نفع تولید زمینه تحول و توسعه اقتصادی در کشور را فراهم شود.

کمبرانی 23 بهمن در مراسم افتتاح خط تولید نشاسته صنعتی در اردبیل اظهار کرد: ما در دوران خدمت بارها طعم شیرین لذت به نتیجه رسیدن طرح های پژوهشی و تحقیقاتی به مرحله تجاری سازی را چشیده ایم و همچنان سعی مان بر این است تا با حمایت از طرح ها و ایده های خوب آن ها را در مجموعه جهاد دانشگاهی به ثمر برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما در پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاد دانشگاهی اقدامات موثری را در استان ها در راستای حمایت از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی انجام می دهند که نمونه موفق آن تولید نشاسته صنعتی از سیب زمینی بوده که در استان اردبیل امروز به ثمر نشسته است.

رییس پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاد دانشگاهی از حمایت های بی دریغ رییس جهاد دانشگاهی در به ثمر نشستن این طرح ارزشمند تقدیر کرد و گفت: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قوانین به نفع تولید زمینه تحول اقتصادی را فراهم می کند

اصلاح قوانین به نفع تولید زمینه تحول اقتصادی را فراهم می کند