مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-12سياسي

افتتاح کتابخانه عمومی استاد شهریار روستای اردلان


آیین افتتاح کتابخانه عمومی استاد شهریار روستای اردلان از توابع شهرستان آوج استان قزوین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیین افتتاح کتابخانه عمومی استاد شهریار با حضور نصرت الله علیرضایی، فرماندار، فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین و جمعی از اهالی روستای اردلان برگزار شد.

در این مراسم، نصرت الله علیرضایی، فرماندار آوج ضمن اشاره به اهمیت ترویج مطالعه و کتابخوانی در سطح جامعه گفت: کتابخانه ها نقش موثری در جذب  و توسعه مطالعه مفید و کتابخوانی در جامعه دارند.

وی افزود: هرچه در یک جامعه دسترسی به منابع مفید و متنوع برای مطالعه بیشتر امکان پذیر باشد، به همان میزان رشد و توسعه ی فرهنگی پایدارتری محقق خواهد شد.

فرماندار آوج با اشاره به اینکه ترویج و توسعه ی فعالیت های فرهنگی به ویژه در مناطق کم برخوردار و محروم از اهمیت  زیادی برخوردار است، اظهار داشت: افزایش سطح دانش و اگاهی مردم و توسعه ی فرهنگی و اجتماعی در مناطق محروم و روستایی، می تواند موجب کاهش مهاجرت به شهرها شده و همچنین رفاه و آرامش و آسایش بیشتری را برای مردم آن منطقه به ارمغان بیاورد.

علیرضایی همچنین به اقدامات انجام شده در شهرستان آوج و از جمله روستای اردلان اشاره کرد و گفت: راه اندازی نخستین داروخانه و کتابخانه عمومی در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کتابخانه عمومی استاد شهریار روستای اردلان

افتتاح کتابخانه عمومی استاد شهریار روستای اردلان