مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-12اقتصادي

مشاغل خانگی، کم هزینه ترین راه برای ایجاد اشتغال است


راه اندازی یک حرفه یا شغل خانگی، کم هزینه ترین راه برای ایجاد اشتغال در همه جای دنیا است و مردم به آسانی می توانند از این پتانسیل مناسب برای بهبود معیشت و اقتصاد خانواده خود استفاده کنند.

- ایسنا/اصفهان سرپرست فرمانداری کاشان گفت: راه اندازی یک حرفه یا شغل خانگی، کم هزینه ترین راه برای ایجاد اشتغال در همه جای دنیا است و مردم به آسانی می توانند از این پتانسیل مناسب برای بهبود معیشت و اقتصاد خانواده خود استفاده کنند.

محمد شریف زارعی، امروز(شنبه، 23 بهمن) در آیین پایانی نمایشگاه مشاغل خانگی بانوان شهرستان کاشان، اظهار کرد: مشاغل خانگی با نقش تأثیرگذار خود در توسعه اقتصاد و معیشت خانواده ها مورد توجه دنیای امروز قرار گرفته و در حال رشد و شکوفایی در بین مردم است.

وی افزود: مشاغل خانگی به ویژه صنایع دستی، از زمان های گذشته در روستاها و شهرهای کوچک فعال بود، ولی با بزرگ تر شدن جوامع و شهرها، متأسفانه موضوع مشاغل صنایع دستی و خانگی به تدریج به حاشیه رفت.

سرپرست فرمانداری کاشان، تصریح کرد: شهرستان کاشان دارای ظرفیت بسیار بالایی برای اشتغال بانوان در حوزه مشاغل خانگی است و برپایی همین نمایشگاه گوشه ای از توانمندی بانوان این شهرستان است، اما توسعه مشاغل خانگی نیاز به تسهیلات و بازار فروش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل خانگی، کم هزینه ترین راه برای ایجاد اشتغال است

مشاغل خانگی، کم هزینه ترین راه برای ایجاد اشتغال است