مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 16:222022-02-12بين الملل

دیدار نمایندگان روسیه و آمریکا درباره بحث برانگیزترین موضوعات در مذاکرات وین


دفتر بین المللی آزادی مذهب در آمریکا روز جمعه اعلام کرد که ممنوعیت حجاب نقض آزادی مذهب، لکه دار کردن و به حاشیه کشاندن زنان و دختران است.

- دیدار نمایندگان روسیه و آمریکا درباره بحث برانگیزترین موضوعات در مذاکرات وین دفتر بین المللی آزادی مذهب در آمریکا روز جمعه اعلام کرد که ممنوعیت حجاب نقض آزادی مذهب، لکه دار کردن و به حاشیه کشاندن زنان و دختران است.

یک زن مسلمان هندی که حجاب را برگزیده می گوید، اقدام صورت گرفته از سوی کالج محل تحصیلش در اخراج دختران با پوشش حجاب یک توهین است که باعث می شود او بین مذهب و تحصیل یکی را برگزیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، عایشه امتیاز این زن 21 ساله و مسلمان هندی دانشجویی در منطقه اودوپی در کارناتاکا است که اعتراضات بر سر پوشش سر برای زنان مسلمان از اینجا آغاز شد.

وی گفت: اینکه مقام های کالج از من خواسته اند که کلاسم را به دلیل پوشیدن روسری ترک کنم، تحقیر است و این مساله، باور و عقیده اصلی من را متزلزل کرده است.

مذهب من در مکانی مورد بازخواست و توهین قرار گرفته که من آن محل را یک آموزشگاه می دانستم.

وی که برای پنج سال در کالج مموریال ماهاتما گاندی در اودوپی تحصیل کرده، گفت: این بیشتر شبیه این است که به ما بگویند بین مذهب و تحصیل یکی را انتخاب کنید و این درست نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نمایندگان روسیه و آمریکا درباره بحث برانگیزترین موضوعات در مذاکرات وین

دیدار نمایندگان روسیه و آمریکا درباره بحث برانگیزترین موضوعات در مذاکرات وین