مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 16:272022-02-12سياسي

لزوم تسریع در اجرای طرح انتقال آب جهت تامین آب آشامیدنی کرمان


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در نامه ای به رییس جمهور خواستار تسریع در اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس و تأمین آب آشامیدنی شهر کرمان شد.

- ، محمدرضا پور ابراهیمی در این نامه خطاب به حجت الاسلام رییسی رییس جمهور آورده است، احتراماً؛ همانگونه که مستحضرید وضعیت آب آشامیدنی شهر کرمان و شهرهای اطراف آن از شرایط بسیار نگران کننده ای برخوردار است.

وی می افزاید، بر اساس گزارش های منتشر شده توسط وزارت نیرو در تقسیم بندی مناطق کشور از لحاظ وضعیت دسترسی به منابع آب پایدار، وضعیت آب آشامیدنی استان کرمان در منطقه قرمز کشور قرار دارد و سالانه 2 میلیارد مترمکعب تراز منفی (بیلان) آب در استان کرمان و مرکز این استان است.

وی می افزاید، مذاکرات و مکاتبات مکرر قبلی صورت گرفته با وزرای قبلی و فعلی نیرو و نیز مسئولان قبلی و فعلی سازمان برنامه و بودجه منجر به موافقت اولیه اخذ شده در خصوص موضوع تأمین آب آشامیدنی شهر کرمان از محل خط اول انتقال آب خلیج فارس شده و اخیراً استاندار محترم کرمان نیز در سفر حضرتعالی به جنوب کرمان در زمان سیل این منطقه، گزارش کاملی از وضعیت مذکور ارائه و با تأیید حضرتعالی، موضوع به هیأت دولت نیز منعکس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در اجرای طرح انتقال آب جهت تامین آب آشامیدنی کرمان

لزوم تسریع در اجرای طرح انتقال آب جهت تامین آب آشامیدنی کرمان