مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 16:522022-02-12سياسي

آموزش و پرورش باید منادی و مجری اهداف انقلاب باشد


سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان آموزش و پرورش را بنیادی ترین محور توسعه دانست و گفت: گسترده ترین عرصه تعلیم و تربیت یعنی آموزش و پرورش باید منادی و مجری آرمان ها و اهداف متعالی بنیانگذار انقلاب باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در تویسرکان، عصر امروز پس از هشت سال مدیریت از زحمات جواد اسدبیگی تقدیر و واسع سوری به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهر تویسرکان و بخش مرکزی با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس، سرپرست فرمانداری این شهرستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان معارفه شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان در این آیین اظهار کرد: توقع داریم تفکر امام راحل و رهبر معظم انقلاب در آموزش و پرورش حاکم شود چراکه معتقدیم اندیشه های راهبردی امامین انقلاب نجات بخش جامعه است.

حسین افشاری آموزش و پرورش را بنیادی ترین محور توسعه دانست و تاکید کرد: گسترده ترین عرصه تعلیم و تربیت یعنی آموزش و پرورش باید منادی و مجری آرمان ها و اهداف متعالی بنیانگذار انقلاب باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز با اشاره به اینکه دشمنان بعد از پیروزی انقلاب از سال 57 تاکنون با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی با ترفندهای مختلف علیه ملت ایران ورود کردند گفت: قطار انقلاب بارها از سوی دشمن سنگ خورد اما با عنایت خداوند و هدایت خردمندانه ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش باید منادی و مجری اهداف انقلاب باشد

آموزش و پرورش باید منادی و مجری اهداف انقلاب باشد