مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 16:572022-02-12اقتصادي

پروازهای هما به کشور قطر هفتگی شد


هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از افزایش پروازهای بین المللی از منطقه جنوب کشور به دوحه از تاریخ نهم اسفندماه سال جاری خبر داد.

- ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام کرد: در پی درخواست هموطنان استان فارس و ایرانیان ساکن کشور قطر برای سفر به اماکن سیاحتی، زیارتی و تاریخی استان فارس و افزایش تبادلات تجاری فی مابین دو کشور، دومین پرواز هفتگی هما از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به مقصد فرودگاه بین المللی دوحه از روز تاریخ نهم اسفندماه سال جاری برقرار خواهد شد.

این پرواز در روزهای دوشنبه هر هفته با شماره پرواز 683 در ساعت 9 و 15 دقیقه فرودگاه شیراز را ترک و در ساعت 10 و 5 دقیقه وارد فرودگاه دوحه می شود.

بازگشت این پرواز در همان روز با شماره پرواز 682 در ساعت 11 و 5 دقیقه از فرودگاه دوحه پرواز و در ساعت 12 و 45 دقیقه در فرودگاه شهید دستغیب شیراز به زمین می نشیند.

گفتنی است اولین پرواز هفتگی این مسیر از 17 تیرماه سال جاری در روزهای پنج شنبه هر هفته انجام می شود.

در حال حاضر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از فرودگاه شهید دستغیب شیراز 9 پرواز داخلی به مقاصد تهران، آبادان، بندرعباس، لاوان، مشهد، کیش، بندرلنگه، اصفهان و اهواز و همچنین 3 پرواز بین المللی به کشورهای کویت، امارات متحده عربی و قطر انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای هما به کشور قطر هفتگی شد

پروازهای هما به کشور قطر هفتگی شد