مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 17:072022-02-12سياسي

دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود


ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی با اعلام حمایت از برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات، فراخوان حضور شرکت های دانش بنیان در این رویداد را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (کیتکس 2022) در حوزه های هوشمندسازی فضای شهری، اینترنت اشیا و امنیت اطلاعات، آخرین دستاوردهای خود را ارائه خواهند داد.

این نمایشگاه در محورهای هوش مصنوعی، فناوری های مالی، حکمرانی هوشمند، هنرهای رسانه ای، نوآوری، فناوری و زیرساخت ها، یاددهی و یادگیری هوشمند، شهر و خانه هوشمند (اینترنت اشیا) برگزار می شود.

اهداف برپایی نمایشگاه کیتکس 2022 شامل موارد زیر است: - ایجاد، تکمیل و توسعه شبکه ملی اطلاعات و تأمین امنیت آن - افزایش سهم سرمایه گذاری زیرساختی در حوزه فناوری اطلاعات - بهبود مستمر فضای کسب وکار و تقویت ساختار رقابتی و رقابت پذیری بازارها - کسب جایگاه برتر منطقه در توسعه دولت الکترونیک در بستر شبکه ملی اطلاعات - چابک سازی و تحول هوشمند در راهبرد، ساختار، زیرساخت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود

دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود