مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 17:172022-02-12حوادث

فضا برای مجرمان در کرمانشاه ناامن تر می شود


رییس کل دادگستری کرمانشاه با اشاره به وقوع حوادث تیراندازی در کرمانشاه طی ماه های اخیر، گفت: فضا برای مجرمان در کرمانشاه ناامن تر می شود.

- ، پرویز توسلی زاده در نشست با مقامات انتظامی استان کرمانشاه که در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز موضوع تیراندازی ها به مسئله ای نگران کننده تبدیل شده و این مطالبه را نزد عموم ایجاد کرده که با عاملان آنها قاطعانه و بدون گذشت برخورد شود.

وی با بیان اینکه برخورد با چنین مجرمانی از مدت ها پیش به صورت جدی توسط پلیس و دستگاه قضایی آغاز شده است، افزود: در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته و اکثر عاملان تیراندازی هم در سریع ترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود رسیده اند و از این پس هم فضا برای آنها ناامن تر از قبل خواهد شد.

رییس کل دادگستری کرمانشاه تصریح کرد: با این حال به نظر می رسد برای کنترل جرم تیراندازی باید به سراغ سرشاخه های آن که قاچاقچیان سلاح و مهمات هستند رفت و افرادی که با وارد کردن اسلحه به دل جامعه ناامنی را ترویج داده و باعث می شود مجرمان، اراذل و اوباش و دیگر افراد با هر نیت و هدفی اقدام به تیراندازی و ایجاد ناامنی کنند.

توسلی زاده بیان کرد: باید تمرکز خود را روی نقاط پرجرم و محلاتی که بیشترین فراوانی تیراندازی ها را دارند بگذاریم و به صورت نمونه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضا برای مجرمان در کرمانشاه ناامن تر می شود

فضا برای مجرمان در کرمانشاه ناامن تر می شود