مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 17:372022-02-12اقتصادي

افزایش نرخ برق و گاز، چالش های پیش روی واحدهای تولیدی همدان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه افزایش نرخ برق و گاز چالش پیش روی واحدهای تولیدی همدان شده است، گفت: امید به اصلاح این روند داریم.

- به گزارش، ظاهر پورمجاهد شنبه در بازدید و اعطای پروانه کاربرد علامت نشان استاندارد به شرکت پلمپین صنعت بر لزوم توجه به استانداردسازی کالا و خدمات تاکید کرد و گفت: ورود به عرصه استانداردسازی نه تنها می تواند روی فروش اثرگذار باشد، بلکه با ارتقای کیفیت می تواند صادرات مناسبی را هم رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه شاهدیم که این روزها شیب تورمی کاشی و شاهد صادرات غیرنفتی هستیم، اضافه کرد: امید به پیش روی در مسیر تولید مناسب، فروش و صادرات با شتاب در کشور هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان، سرمایه گذاری و اشتغال را مهم ترین محورهای فعالیت در استان دانست و افزود: متأسفانه این روزها، افزایش نرخ برق و گاز چالش های پیش روی واحدهای تولیدی همدان شده که امید به اصلاح این روند داریم.

استانداردهای حوزه زنجیره تولید در دستور کار قرار گیرد محمد مددی نیز در ادامه این بازدید بر لزوم توجه به استانداردهای حوزه زنجیره تولید تاکید کرد و گفت: شرکت پلمپین صنعت اولین واحدی است که موفق به دریافت پروانه کاربرد نشان استاندارد در ایران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ برق و گاز، چالش های پیش روی واحدهای تولیدی همدان

افزایش نرخ برق و گاز، چالش های پیش روی واحدهای تولیدی همدان