مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 18:072022-02-12ورزشي

با تبیین جنایت دشمنان در «چوار» باید آنرا در تاریخ ماندگار کرد


رییس جمهور با تاکید بر ضرورت تبیین ابعاد مختلف حادثه حمله به مسابقه فوتبال در شهر چوار استان ایلام در سال 1365، اظهار داشت: اگر رشادت شهدا در دیگر نقاط دنیا اتفاق می افتاد، - با تبیین جنایت دشمنان در چوار باید آنرا در تاریخ ماندگار کرد رییس جمهور با تاکید بر ضرورت تبیین ابعاد مختلف حادثه حمله به مسابقه فوتبال در شهر چوار استان ایلام در سال 1365، اظهار داشت: اگر رشادت شهدا در دیگر نقاط دنیا اتفاق می افتاد، صدها فیلم و کتاب برای آن ساخته می شد، باید از این مساله غفلت زدایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر امروز (شنبه) در دیدار جمعی از خانواده های شهدا و جانبازان حادثه بمباران مسابقه فوتبال چوار استان ایلام که در سال 1365 بدست جنگنده های رژیم بعث انجام گرفت، ایلام را از جمله استان هایی برشمرد که سهم بزرگی در دفاع از کشور، نظام و انقلاب اسلامی دارد.

رییسی گفت: مردم این استان دِین خود را به انقلاب ادا کرده اند و ملت ایران نیز همواره شاهد مقاومت آنها در مقابل دشمن بوده است.

رییس جمهور با بیان اینکه شاید برخی استان های کشور در دوران دفاع مقدس در خط مقدم نبرد علیه دشمن نبودند اما هموارد مورد تهاجم واقع می شدند، افزود: در آن مقطع، محل ماموریت من در استان همدان بود و گاهی که با دوستان به ایلام می رفتیم، شاهد این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تبیین جنایت دشمنان در «چوار» باید آنرا در تاریخ ماندگار کرد

با تبیین جنایت دشمنان در «چوار» باید آنرا در تاریخ ماندگار کرد