مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 18:172022-02-12سياسي

بودجه ای برای راه اندازی 7 منطقه آزاد جدید تخصیص نیافت


دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد اعلام کرد: راه اندازی مناطق آزاد جدید، نیاز به تخصیص، تصویب و تحقق این بودجه قانونی دارد که تا کنون به تصویب نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی اعلام کرد: پس از رأی اعضا مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر تصویب 7 منطقه آزاد تجاری صنعتی مهران در استان ایلام، سیستان در استان سیستان و بلوچستان، بانه مریوان در استان کردستان، بوشهر در استان بوشهر، اردبیل در استان اردبیل، اینچه برون در استان گلستان و قصر شیرین در استان کرمانشاه، مسئولیت راه اندازی این مناطق و پیوستن آنها به 8 منطقه قبلی در دستور کار دبیرخانه شورایعالی قرار گرفت.

دبیرخانه شورایعالی نیز به منظور تسهیل، تسریع و استفاده از تجربیات مناطق آزاد قبلی، برای هر منطقه آزاد جدید، منطقه آزاد معینی را انتخاب و روند راه اندازی این مناطق را با انتخاب یک مدیر اجرایی به سرعت آغاز و بودجه قانونی لازم برای راه اندازی این مناطق را در تاریخ 1400/04/28 و مجدداً در تاریخ 1400/08/13 به دولت ارسال کرده که تا کنون به تصویب نرسیده است.

لازم به ذکر است، مناطق آزاد جدید برای پاگیری و رسیدن به اهداف شاخص خود، نیاز حیاتی به بودجه دولتی دارند و سرعت آغاز به کار دفتر اجرایی و روند راه اندازی مناطق آزاد جدید، نیاز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه ای برای راه اندازی 7 منطقه آزاد جدید تخصیص نیافت

بودجه ای برای راه اندازی 7 منطقه آزاد جدید تخصیص نیافت