مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 18:422022-02-12ورزشي

رییسی: اجازه ندهیم درس مقاومت و یاد شهدا و ایثارگران فراموش شود


رییس جمهور با تاکید بر لزوم توجه به فرمایش رهبر انقلاب در زمینه «جهاد تبیین» گفت: اجازه ندهیم درس مقاومت، یاد شهدا و ایثارگران به فراموشی سپرده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور پیش از ظهر امروز (شنبه) در دیدار جمعی از خانواده های شهدا و جانبازان حادثه بمباران مسابقه فوتبال چوار استان ایلام که در سال 1365 بدست جنگنده های رژیم بعث انجام گرفت، ایلام را از جمله استان هایی برشمرد که سهم بزرگی در دفاع از کشور، نظام و انقلاب اسلامی دارد.

رییسی گفت: مردم این استان دِین خود را به انقلاب ادا کرده اند و ملت ایران نیز همواره شاهد مقاومت آنها در مقابل دشمن بوده است.

رییس جمهور با بیان اینکه شاید برخی استان های کشور در دوران دفاع مقدس در خط مقدم نبرد علیه دشمن نبودند اما هموارد مورد تهاجم واقع می شدند، افزود: در آن مقطع، محل ماموریت من در استان همدان بود و گاهی که با دوستان به ایلام می رفتیم، شاهد این بودیم که مردم با وجود بمباران شدید دشمن، شهر را ترک نمی کردند.

رییسی ضمن سپاس و قدردانی از رهبر معظم انقلاب بابت زنده کردن یاد شهدای حادثه بمباران مسابقه فوتبال چوار ایلام، تاکید کرد: برگزاری آن مسابقه در سال 1365، نشانه ای از ایستادگی و مقاومت مردم ایلام بود چرا که آنها با این اقدام، ثابت کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: اجازه ندهیم درس مقاومت و یاد شهدا و ایثارگران فراموش شود

رییسی: اجازه ندهیم درس مقاومت و یاد شهدا و ایثارگران فراموش شود