مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 18:472022-02-12ورزشي

ایثارگری های شهیدان به اندازه کافی تبیین نشده است/وظیفه تریبون داران روشنگری است


رییس جمهور با تأکید بر اینکه ایثارگری های شهیدان به اندازه کافی تبیین نشده است، افزود: اگر رشادت شهدا در دیگر نقاط دنیا اتفاق می افتاد، صدها فیلم و کتاب برای آن ساخته می شد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر امروز (شنبه) در دیدار جمعی از خانواده های شهدا و جانبازان حادثه بمباران مسابقه فوتبال چوار استان ایلام که در سال 1365 به دست جنگنده های رژیم بعث انجام گرفت، ایلام را از جمله استان هایی برشمرد که سهم بزرگی در دفاع از کشور، نظام و انقلاب اسلامی دارد.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین ابعاد مختلف حادثه حمله به مسابقه فوتبال در شهر چوار استان ایلام در سال 1365، اظهار کرد: اگر رشادت شهدا در دیگر نقاط دنیا اتفاق می افتاد، صدها فیلم و کتاب برای آن ساخته می شد، باید از این مساله غفلت زدایی کرد.

رییس جمهور گفت: مردم این استان دِین خود را به انقلاب ادا کرده اند و ملت ایران نیز همواره شاهد مقاومت آن ها در مقابل دشمن بوده است.

حجت الاسلام رییسی با بیان اینکه شاید برخی استان های کشور در دوران دفاع مقدس در خط مقدم نبرد علیه دشمن نبودند، اما هموارد مورد تهاجم واقع می شدند، افزود: در آن مقطع، محل مأموریت من در استان همدان بود و گاهی که با دوستان به ایلام می رفتیم، شاهد این بودیم که مردم با وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگری های شهیدان به اندازه کافی تبیین نشده است/وظیفه تریبون داران روشنگری است

ایثارگری های شهیدان به اندازه کافی تبیین نشده است/وظیفه تریبون داران روشنگری است