مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 18:472022-02-12سياسي

آبرسانی به 454 روستای درگیر تنش آبی در استان اردبیل


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: آبرسانی به 454 روستای درگیر تنش آبی با مشارکت شرکت آب و فاضلاب، سازمان بسیج سازندگی و گروه های جهادی بسیج استان اجرایی می شود.

- ، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب در مناطق روستایی و حل و فصل مشکلات روستاهای دارای تنش آبی، آبرسانی به 454 روستای درگیر تنش آبی با مشارکت شرکت آب و فاضلاب، سازمان بسیج سازندگی و گروه های جهادی بسیج استان اجرایی می شود.

وی بیان کرد: برای اجرای این طرح بزرگ ،476 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در نظر گرفته شده است که آبرسانی به 454 روستا، ظرف سی ماه آینده عملیاتی می شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: اجرای این طرح بزرگ آبرسانی باعث تأمین آب پایدار از مجتمع های آبرسانی و تکمیل شدن مجتمع های آبرسانی نیمه کاره در استان می شود.

3 هزار تن قیر برای آسفالت راه های روستایی استان اردبیل اختصاص می باید محمدی اصل افزود: تأمین زیرساخت های مورد نیاز در مناطق روستایی از جمله راه های روستایی از اهمیت ویژه برخوردار است و در این راستا 3 هزار تن قیر برای اجرای آسفالت یا روکش آسفالت 18 روستای استان اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 454 روستای درگیر تنش آبی در استان اردبیل

آبرسانی به 454 روستای درگیر تنش آبی در استان اردبیل