مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 20:222022-02-12سياسي

دکتر کوشا برگزاری جلسه اسکودا و قوه قضا را تکذیب کرد


دکتر جعفر کوشا در پستی اینستاگرامی ادعای خبرگزاری تسنیم را مبنی بر تشکیل جلسه بین اسکودا و قوه قضاییه برای تعیین سرنوشت آزمون وکالت 1400 تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، خبرکزاری تسنیم در خبری که دارای جزییات اندکی است، مدعی شد: امروز جلسه ای در قوه قضاییه با حضور رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری برگزار و در آن درباره آزمون وکالت 1400 تصمیم گیری خواهد شد.

اما ساعتی پیش دکتر جعفر کوشا، رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با انتشار پستی در صفحه شخصی اش ضمن تکذیب این ادعا اعلام کرد: نه از من و نه از سایر مدیران نهاد وکالت، هیچ دعوتی برای شرکت در چنین جلسه ای به عمل نیامده است.

دکتر کوشا در تکذیب این خبر نوشت:در شرایطی که چند روز گذشته را به دلیل کسالت مرسوم این روز ها در منزل و قرنطینه گذرانده ام، در یکی از رسانه ها خواندم که گفته اند اینجانب، امروز در جلسه ای با موضوع آزمون وکالت در قوه قضاییه شرکت کرده ام.

موضوع آزمون وکالت، مانع تراشی ها بر سر برگزاری آن و رنج تحمیل شده به داوطلبان عزیز، دغدغه همیشگی من است و هیچ روز، ساعت و حتی لحظه ای نیست که از این دغدغه فراغت داشته باشم، اما نه از من و نه از سایر مدیران نهاد وکالت، هیچ دعوتی برای شرکت در چنین جلسه ای به عمل نیامده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر کوشا برگزاری جلسه اسکودا و قوه قضا را تکذیب کرد

دکتر کوشا برگزاری جلسه اسکودا و قوه قضا را تکذیب کرد