مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 20:322022-02-12سياسي

ضرورت رعایت استانداردهای ساخت و ساز در شهرقدس


افرادی که در حوزه ساخت و ساز فعال هستند نقش مهمی درایجاد شهر خوب دارند که دراین مسیر باید به قانون مداری و رعایت استانداردها توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید شهلی عصر شنبه در دیدار با فعالان حوزه مسکن شهر قدس با بیان اینکه شهر خوب با ساخت وساز خوب و استاندارد معنا می یابد، اظهار داشت: زمانی که هدف ساخت شهر خوب باشد در این زمینه باید ساخت وسازها قانون مداری را نهادینه کرد.

وی افزود: کالبد شهر با تک تک ساختمان هایی که احداث می شود شکل می گیرد، بر همین اساس سازندگان مسکن نقش بسیار مهمی در ساختن یک شهر استاندارد و توسعه یافته دارند.

سرپرست شهرداری قدس با تاکید بر اینکه در ساخت وسازها باید ضوابط و مقررات شهرسازی کاملاً رعایت شود، گفت: تحقق این امر منوط به اجرای دقیق و جدی قانون است و اگر بناها بر اساس اصول و ضوابط شهرسازی احداث شود بسیاری از معضلات حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و… کم رنگ تر خواهد شد.

شهلی عنوان داشت: در روند ساماندهی حوزه ساخت وساز ممکن است حواشی ایجاد شود که به تمامی فعالان این عرصه توصیه می شود به شایعات توجه نکرده و تمامی اخبار و اطلاعات دقیق را از طریق اداره ارتباطات شورای اسلامی و شهرداری دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رعایت استانداردهای ساخت و ساز در شهرقدس

ضرورت رعایت استانداردهای ساخت و ساز در شهرقدس