مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 20:472022-02-12سياسي

«جهاد تبیین» یک تحول و تغییر جهادی است


نماینده ولی فقیه در البرز با بیان اینکه «جهاد تبیین» یک تحول و تغییر جهادی است، گفت: باید «تبیین» را تبدیل به یک عملیات گفتمانی کرد.

- البرز - نماینده ولی فقیه در البرز با بیان اینکه جهاد تبیین یک تحول و تغییر جهادی است، گفت: باید تبیین را تبدیل به یک عملیات گفتمانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی بعد از ظهر شنبه در دیدار حجت الاسلام والمسلمین صادق خویینی مدیر حوزه علمیه البرز به همراه جمعی از مدیران مدارس علمیه استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و اما م جمعه کرج برگزار شد، با تأکید بر اینکه جهاد تبیین از موضوعات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است که مربوط به امروز یا دیروز نیست، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب برای اولین بار در آذرماه سال 1379 تبیین را مطرح و نکاتی پیرامون آن بیان فرمودند.

وی با تأکید بر اینکه مهم ترین قدم در جهاد تبیین کسب فهم دقیق از تبیین و ابعاد آن به عنوان مقدمه ای برای اقدام عملی در میدان است، اظهار داشت: تبیین از ماده بَیَنَ به معنای فاصله بین دو چیز، جدایی و آشکار کردن است.

امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه در فرهنگ دینی و اسلامی به هر عملی که در مواجه با دشمن یا باتحمل سختی و مشقت و با تلاش، کار و کوشش انجام می شود، جهاد می گویند، گفت: عنصر مقوم در شکل گیری مفهوم جهاد وجود دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهاد تبیین» یک تحول و تغییر جهادی است

«جهاد تبیین» یک تحول و تغییر جهادی است