مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 20:572022-02-12سياسي

برخی به اسم تبیین مشغول کامل کردن پازل دشمن هستند


دشمن با سیاه نمایی، نفرت افکنی، یاس آفرینی، اعتماد زدایی و امثال ذلک سعی می کند آشوب به پا کند و وضعیت نظم اجتماعی را بر هم بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین صادق خویینی مدیر حوزه علمیه البرز به همراه جمعی از مدیران مدارس علیمه البرز روز شنبه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با حضرت آیت الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله حسینی همدانی در این دیدار با تأکید بر اینکه جهاد تبیین از موضوعات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است که مربوط به امروز یا دیروز نیست، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب برای اولین بار در آذرماه سال 1379 تبیین را مطرح و نکاتی پیرامون آن بیان فرمودند.

وی با تأکید بر اینکه مهم ترین قدم در جهاد تبیین کسب فهم دقیق از تبیین و ابعاد آن به عنوان مقدمه ای برای اقدام عملی در میدان است، اظهار داشت: تبیین از ماده بَیَنَ به معنای فاصله بین دو چیز، جدایی و آشکار کردن است.

امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه در فرهنگ دینی و اسلامی به هر عملی که در مواجه با دشمن یا باتحمل سختی و مشقت و با تلاش، کار و کوشش انجام می شود، جهاد می گویند، گفت: عنصر مقوم در شکل گیری مفهوم جهاد وجود دشمن و مبارزه با آن است لذا به تلاش ها، کوشش ها و کارهایی که انسان در محیط زندگی خود انجام می دهد که در آن عنصر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی به اسم تبیین مشغول کامل کردن پازل دشمن هستند

برخی به اسم تبیین مشغول کامل کردن پازل دشمن هستند