مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 20:572022-02-12سياسي

سلب عضویت دو تن و تذکر کتبی دو عضو شوراهای شهر در هرمزگان


در جلسه هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی استان هرمزگان، دو عضو شورای روستای چاله مورت حاجی آباد سلب عضویت و دو عضو شورای شهر کوشکنار پارسیان تذکر کتبی گرفتند.

- ، با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، احمد جباری نماینده و مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان، جلسه هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی استان هرمزگان برگزار شد.

در این جلسه 2 دستور کار مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت نیز با رای اعضا مسائل مطرح شده تعیین تکلیف شد.

دستور کار اول این جلسه بازگشت 2 عضو اصلی به شورای شهر کوشکنار از توابع شهرستان پارسیان بود که پس از بحث و بررسی از سوی اعضا با قید تذکر کتبی و درج در پرونده از سوی اعضا مورد تایید قرار گرفت و مصوب شد.

این دو عضو به علت عدم شرکت در جلسات متعدد شورای شهر جای خود را به اعضای علی البدل داده بودند که از این پس با دریافت تذکر کتبی و درج در پرونده می توانند به عنوان عضو شورا همچنان فعالیت کنند.

دستور کار دوم این جلسه نیز به تعیین تکلیف سلب عضویت 2 عضو شورای اسلامی روستای چاله مورت از توابع شهرستان حاجی آباد به علت عدم سکونت در محل حوزه انتخابیه اختصاص داشت که پس از بحث و بررسی توسط اعضای هیأت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراها، با این دستور کار موافقت شد و این دو عضو که سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلب عضویت دو تن و تذکر کتبی دو عضو شوراهای شهر در هرمزگان

سلب عضویت دو تن و تذکر کتبی دو عضو شوراهای شهر در هرمزگان