مسئولان در خدمت به زائران امام رضا (ع) کوتاهی نکنندنماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: خادمان بارگاه رضوی و سایر مسئولان توجه داشته باشند که در خدمت به زائران کوتاهی نداشته باشند. - ، آیت الله سیداحمد علم الهدی عصر شنبه در افتتاحیه دوره دانش افزایی فرهنگ میزبانی در مشهد، با تأکید بر این که خادمان بارگاه رضوی و سایر مسؤولان توجه داشته باشند که در خدمت به زائران کوتاهی نداشته باشند، اظهار کرد: ما باید مراقب باشیم حضرت رضا (ع) نسبت به نوع رفتار ما در خصوص زائران ناراحت نشوند و افتخار خدمت به زائر برای ما وجود داشته باشد. نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: مدیریت خدمت به زائران امام هشتم (ع) باید از لحظه حرکت تا زمان بازگشت به صورت واحد صورت گیرد و آستان قدس رضوی باید مدیریت جامع این خدمت را بر عهده داشته باشد. وی بیان کرد: این خواسته در دوره تولیت های گذشته و حال بارگاه رضوی مطرح بوده است که تمام نهادها به زائر خدمت بدهند و این خدمات با مدیریت واحد به زائران رضوی صورت گیرد. آیت الله علم الهدی افزود: بر اساس آنچه در تاریخ روایت شده است آن حضرت زمین این منطقه را قبل از شهادتشان خریداری کردند و اولین شهروند مشهد خود امام رضا (ع) هستند. امام جمعه مشهد مقدس گفت: مشهدی های قدیم خدمت به زائر را جزیی از فرهنگ خود می دانستند و فرهنگ میزبانی و استقبال و بدرقه زائر یک فرهنگ برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |