مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 21:072022-02-12سياسي

مسئولان در خدمت به زائران امام رضا (ع) کوتاهی نکنند


 نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: خادمان بارگاه رضوی و سایر مسئولان توجه داشته باشند که در خدمت به زائران کوتاهی نداشته باشند.

- ، آیت الله سیداحمد علم الهدی عصر شنبه در افتتاحیه دوره دانش افزایی فرهنگ میزبانی در مشهد، با تأکید بر این که خادمان بارگاه رضوی و سایر مسؤولان توجه داشته باشند که در خدمت به زائران کوتاهی نداشته باشند، اظهار کرد: ما باید مراقب باشیم حضرت رضا (ع) نسبت به نوع رفتار ما در خصوص زائران ناراحت نشوند و افتخار خدمت به زائر برای ما وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: مدیریت خدمت به زائران امام هشتم (ع) باید از لحظه حرکت تا زمان بازگشت به صورت واحد صورت گیرد و آستان قدس رضوی باید مدیریت جامع این خدمت را بر عهده داشته باشد.

وی بیان کرد: این خواسته در دوره تولیت های گذشته و حال بارگاه رضوی مطرح بوده است که تمام نهادها به زائر خدمت بدهند و این خدمات با مدیریت واحد به زائران رضوی صورت گیرد.

آیت الله علم الهدی افزود: بر اساس آنچه در تاریخ روایت شده است آن حضرت زمین این منطقه را قبل از شهادتشان خریداری کردند و اولین شهروند مشهد خود امام رضا (ع) هستند.

امام جمعه مشهد مقدس گفت: مشهدی های قدیم خدمت به زائر را جزیی از فرهنگ خود می دانستند و فرهنگ میزبانی و استقبال و بدرقه زائر یک فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در خدمت به زائران امام رضا (ع) کوتاهی نکنند

مسئولان در خدمت به زائران امام رضا (ع) کوتاهی نکنند