مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 23:032022-02-12اقتصادي

رودان 29 مدرسه تخریبی دارد/ 6 آموزشگاه در رودان احداث می شود


مدیر آموزش و پرورش رودان از ساخت و توسعه 6 آموزشگاه با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال و بهره برداری از سه طرح آموزشی و ورزشی با اعتبار 11 میلیارد ریال در سال 1400 به منظور برخورداری از فضای مناسب آموزشی و پرورشی در این شهرستان خبر داد.

-  عبدالله عبدی بحرینی شامگاه امشب در گفتگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: در سال جاری، کار ساخت و توسعه 6 آموزشگاه با اعتباری افزون بر 250 میلیارد ریال با هدف زدودن محرومیت از چهره مدارس بویژه در روستاها و بهره مندی دانش آموزان از فضای آموزشی استاندارد آغاز، و سه طرح آموزشی و ورزشی با اعتبار 11 میلیارد ریال در شهرستان به بهره برداری رسید.

 مدیر آموزش و پرورش رودان با ابراز خرسندی از آغاز انقلاب مدرسه سازی در شهرستان رودان گفت: با همت و مساعدت خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس در سال جاری سه طرح شامل، زمین چمن مصنوعی دبیرستان علامه امینی، تکمیل آموزشگاه والفجر روستای وزیری و سالن دبیرستان حجاب در مجموع با 11 میلیارد ریال تکمیل و با حضور مسدولین به بهره برداری رسید.

وی در ادامه از آغاز ساخت 6 آموزشگاه در سال جاری خبر داد و افزود: در راستای انقلاب مدرسه سازی در شهرستان تا کنون با همراهی و مشارکت خیرین و مساعدت مسئولین در نوسازی مدارس استان ، کار ساخت دبستان معلم، آموزشگاه شهید جعفر زاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودان 29 مدرسه تخریبی دارد/ 6 آموزشگاه در رودان احداث می شود

رودان 29 مدرسه تخریبی دارد/ 6 آموزشگاه در رودان احداث می شود