مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 23:122022-02-12اقتصادي

سکاندار و هیئت رییسه ژیمناستیک خراسان جنوبی انتخاب شدند


«حسین بیابانی» رییس قبلی هیأت ژیمناستیک خراسان جنوبی برای مدت چهار سال به عنوان رییس به همراه اعضای هیأت رییسه انتخاب شدند.

- ، حسین بیابانی شامگاه شنبه در مجمع عمومی انتخاب رییس و هیأت رییسه ژیمناستیک خراسان جنوبی به ریاست سرپرست فدراسیون ژیمناستیک کشور اظهار کرد: 400 میلیون تومان برای تجهیز سالن بهاران در سه مرحله انجام و با 250 میلیون تومان مجوز فعالیت اولین پایگاه قهرمانی ژیمناستیک کشور در بیرجند گرفته شد که با حضور مدرس کشوری به بهره برداری رسید.

به گفته وی با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی 95 میلیون تومان برای خرید تجهیزات هزینه شد و هشت طرح استعدادیابی از مهد کودک ها با حضور 400 نونهال اجرا و دو طرح استعدادیابی در مقطع ابتدایی هم اجرایی شد.

رییس هیئت ژیمناستیک اضافه کرد: در زمینه رشد تعداد ورزشکاران سازمان یافته در سال 96 رتبه اول، سال 97 رتبه دوم، 98 با سازمان دهی سه هزار ورزشکار رتبه اول و سال 99 با سازماندهی پنج هزار ورزشکار رتبه دوم و در سال جاری رتبه دوم کشور را کسب کرده ایم.

بیابانی تصریح کرد: برگزاری 19 دوره مربیگری و داوری، پنج کارگاه و اعزام 23 مربی به تهران برای حضور در 14 دوره آموزشی، برپایی 18 کارگاه آموزشی با حضور 110 مربی و برگزاری دوره آموزشی با حضور 120 مربی درجه سه از جمله فعالیت های هیأت در چهار سال گذشته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکاندار و هیئت رییسه ژیمناستیک خراسان جنوبی انتخاب شدند

سکاندار و هیئت رییسه ژیمناستیک خراسان جنوبی انتخاب شدند