مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 23:172022-02-12اقتصادي

خسارت 500 میلیون تومانی در اثر سقوط ستون برق در مشهد


مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: در پی حادثه شب گذشته در مشهد، یک دستگاه ترانسفورماتور، دو عدد ستون برق و متعلقات روی ستون دچار آسیب شده اند که مجموع خسارات آن ها 500 میلیون تومان برآورد شده است.

- علیرضا کاشی در گفت وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: حدود ساعت 21:15 شب گذشته به علت برخورد یک خودروی سنگین با ستون برق در خیابان حرعاملی 39 مشهد که هویت راننده خودرو نیز تاکنون مشخص نشده است، ستون برق سقوط می کند.

در این حادثه باتوجه به بارندگی اخیر و ضربه وارد شده به ستون برق، کشش مکانیکی ایجاد شده و به دلیل وصل بودن سیم های برق به یکدیگر پایه دوم ستون برق نیز سقوط می کند.

وی افزود: متاسفانه روی یکی از ستون ها دستگاه ترانسفورماتور متصل بوده که پس از سقوط منجر به قطع شدن برق حدود 50 خانوار در آن محدوده می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد عنوان کرد: در پی این حادثه یک دستگاه ترانسفورماتور، دو عدد ستون برق و متعلقات روی ستون دچار آسیب شده اند که مجموع خسارات آن ها 500 میلیون تومان برآورد شده است.

کاشی تصریح کرد: همکاران ما در شرکت توزیع نیروی برق مشهد به محض اطلاع یافتن از این موضوع در محل حادثه حاضر شده و نسبت به جمع آوری و اصلاح شبکه برق اقدام می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 500 میلیون تومانی در اثر سقوط ستون برق در مشهد

خسارت 500 میلیون تومانی در اثر سقوط ستون برق در مشهد