مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 00:572022-02-12اقتصادي

آخرین وضعیت سفرهای مردم در هفته گذشته


سفرهای جاده ای مردم در هفته گذشته تغییر محسوسی نسبت به هفته قبل از آن نداشت و این در حالی است که همه مسئولان و کارشناسان حوزه بهداشت و درمان بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی تاکید جدی داشتند تا هر چه سریعتر کشور از شرایط قرمز کرونایی خارج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شرایطی که طی هفته های گذشته هر روز شاهد بیشتر شدن تعداد شهرهای قرمز کرونایی و جولان ویروس امیکرون در کشور بودیم، سفرهای جاده ای مردم در هفته ای که گذشت تغییر محسوسی نسبت به هفته قبل از آن نداشت و در این میان برخی اعداد و ارقام افزایش و برخی آمارهای سفر مردم کاهش ناچیز و جزیی را تجربه کردند.

بر اساس تازه ترین آمارهای منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور درباره وضعیت تردد وسایل نقلیه مختلف در بازه زمانی 15 تا 22 بهمن ماه، به صورت متوسط یک میلیون و 651 هزار و 837 وسیله نقلیه در هر روز در محورهای مواصلاتی کشور تردد کردند که نسبت به هفته قبل از آن کاهش سه درصدی داشت و در قیاس با هفته مشابه سال گذشته رشد 9 درصدی را تجربه کرد.

در بازه زمانی مذکور بیش از هشت میلیون و 932 هزار وسیله نقلیه تردد کردند که آمارها نسبت به هفته قبل از این بررسی نیز با افزایش جزیی همراه بود.

البته تردد ورود و خروج و سفرهای جاده ای مردم در استان های هرمزگان با 36 درصد، کهکیلویه و بویراحمد با 29 درصد، ماز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سفرهای مردم در هفته گذشته

آخرین وضعیت سفرهای مردم در هفته گذشته