مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 01:172022-02-12فرهنگي

نگاهی به فیلم سینمایی «شهرک»/ توجیه چرایی اعواج رفتاری بازیگران


فیلم سینمایی «شهرک» سعی داشته تا قصه تحول آدم ها باشد؛ ایده جالبی که البته نسخه برداری شده از تولیدات سینمای غرب است و سوژه اصلی آن برآمده از آثاری همچون فیلم سینمایی «ترومن شو» می باشد.

- خبرگزاری فارس، گروه سینما: فیلم سینمایی شهرک عنوان اثری به کارگردانی و نویسندگی یکی دیگر از آقازادگان حاضر در جشنواره چهلم است.

جشنواره ای که ژن های خوب و نسبتا پُرتعدادی توانسته اند تا آثار خود را در فرایند آن به نمایش درآورند.

فیلم سینمایی شهرک ماجرای زندگی پسری به نام نوید فلاحتی هنرجو و بازیگری است که بعد از تست بازیگری به یک پروژه سینمایی مهم دعوت می شود و  همه شرایط سخت آن را می پذیرد و متعهد می شود که تمام مدت سه ماهه پیش تولید و تولید فیلم را در کنار گروه فیلمسازی باشد.

این دوره برای تثبیت حس و فضای فیلم برای بازیگر برنامه ریزی شده است و بازیگران در این مدت باید دور از خانواده و در فضای شبیه سازی شده زندگی کاراکتر فیلم زندگی کنند.

به این ترتیب، نوید در قالب نقش فرهاد مدبر به فضای تمرین و پیش تولید در شهرکی در اصطلاح قرنطینه یا ایزوله می شود اما در حین تمرین نسبت به دختری که نقش مقابل و نامزد او را بازی می کند حس و شهوت پیدا نموده و در ادامه اتفاقاتی می افتد که او را از واقعی یا ساختگی بودن همه وقایع پیش آمده دچار تردید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به فیلم سینمایی «شهرک»/ توجیه چرایی اعواج رفتاری بازیگران

نگاهی به فیلم سینمایی «شهرک»/ توجیه چرایی اعواج رفتاری بازیگران