مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 07:172022-02-13سياسي

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با سفیر کرواسی


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بعدازظهر روز شنبه 23 بهمن ماه در دیدار با سفیر کشور کرواسی در ایران بر انتقال تجربیات دو کشور در موضوعات مختلف مانند زنده نگه داشتن یاد قهرمانان جنگ و تشخیص هویت سربازان مفقود تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در این دیدار که در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، ضمن خوش آمد گویی به دراگو اشتامبوک سفیر کشور کرواسی و هیئت همراه گفت: ایران و کرواسی دارای ریشه مشترک هستند و خوشبختانه شما نیز پزشک و اهل ادب، فرهنگ و هنر هستید و بدین سبب احساس نزدیکی زیادی با شما وجود دارد.

معاون رییس جمهور گفت: کرواسی برای ما ایرانی ها کشور شناخته شده ای است و اگر چه ارتباط ایران با شرق اروپا از نظر تاریخی اندک بوده است اما در مورد کشور کرواسی وضعیت متفاوت است و امیدوار هستیم ارتباطات بیشتر از قبل و گسترده شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به سفیر کرواسی خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران دو وظیفه کلی دارد.

وظیفه اصلی این سازمان حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا امام خمینی (ره) به ما آموخته است که کشوری که شهادت دارد اسارت ندارد یعنی اگر جوانان ما حاضر به جان فشانی نباشند کشورشان به اشغال بیگانگان در می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با سفیر کرواسی

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با سفیر کرواسی