مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 08:272022-02-13ورزشي

تعیین 5 کارشناس خبره مجمع کمیته المپیک/ دستورالعمل تشریفاتی در هیات اجرایی!


هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی بررسی آیین نامه نحوه تعیین کارشناس خبره مجمع این کمیته را در برنامه امروز خود دارد که برای مجمع آتی 5 کارشناس خبره تعیین و دعوتنامه آنها ارسال شده است! - ، ترکیب اعضای مجمع کمیته ملی المپیک متشکل از افراد مختلفی است که طبق اساسنامه پنج نفر از آنها کارشناسان خبره در امور بازی های المپیک هستند.

این اساسنامه در بند ح از ماده 5 (ترکیب مجمع عمومی) در رابطه با کارشناسان خبره و انتخابات آنها آورده است: پنج نفر از کارشناسان خبره در امور بازی های المپیک به پیشنهاد رییس و تصویب هیات اجرایی که حداقل دو نفر از آنها از میان بانوان و یک نفر از کارشناسان حوزه ورزش دانش آموزی (با توجه به اهمیت بازی های المپیک جوانان) خواهد بود.

بر این اساس برای مجمع 17 اسفندماه کمیته ملی المپیک که به صورت عمومی برگزار می شود، 5 کارشناس خبره به این شرح تعیین شده اند: 1- سیدنصرالله سجادی کارشناس خبره در امور بازی های المپیک 2- اصغر رحیمی کارشناس خبره در امور بازی های المپیک 3- مهرزاد حمیدی کارشناس خبره در امور بازی های المپیک (حوزه ورزش دانش آموزی) 4- فریبا محمدیان کارشناس خبره در امور بازی های المپیک (حوزه بانوان) 5- مهین فرهادی زاد کارشناس خبره در امور بازی های المپیک (حوزه بانوان) کمیته ملی المپیک هفته گذشته ررسی آیین نامه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین 5 کارشناس خبره مجمع کمیته المپیک/ دستورالعمل تشریفاتی در هیات اجرایی!

تعیین 5 کارشناس خبره مجمع کمیته المپیک/ دستورالعمل تشریفاتی در هیات اجرایی!