مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 08:272022-02-13سياسي

برای مقابله با جریان رسانه ای دشمن نیازمند توانمندی تهاجمی در حوزه رسانه هستیم


ایران نیازمند توانمندی تهاجمی در حوزه رسانه است و ترکیب این موضوع با توانمندی نظامی می تواند به مقابله با جریان های رسانه های دشمن منجر شود.

- حسن هانی زاده کارشناس مسائل بین الملل در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به تاکید رهبر انقلاب درمورد ورود به فاز تهاجمی در حوزه جنگ ترکیبی با دشمن، اظهار داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیدگاه ناظران سیاسی یک توصیه راهبردی هست و نشان دهنده این است که ایشان برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران یکسری نگرانی ها دارند.

جریان سازی 5هزار رسانه صهیونیستی علیه ایران وی با بیان اینکه موضوع مورد اشاره رهبر انقلاب استفاده از همه ابزارهای موجود برای تقابل با جریان سازی های غربی و صهیونیستی هست، تصریح کرد: صهیونیست ها بیش از 5هزار رسانه دیداری، شنیداری و مکتوب تنها در ایالات متحده در اختیار دارند و به صورت شبانه روز افکار عمومی جهان را مدیریت می کنند و علیه ایران و محور مقاومت هم جریان سازی می کنند.

این کارشناس مسائل بین الملل افزود: از سوی دیگر در عربستان سعودی این کشور غیر دموکراتیک صد شبکه ماهواره ای با گردش مالی سالانه 10میلیارد دلار همسو با رسانه های صهیونیستی علیه ایران و محور مقاومت جریان سازی می کند؛ بنابراین ایران نیازمند دو فاز مهم توانمندی نظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با جریان رسانه ای دشمن نیازمند توانمندی تهاجمی در حوزه رسانه هستیم

برای مقابله با جریان رسانه ای دشمن نیازمند توانمندی تهاجمی در حوزه رسانه هستیم