مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 08:572022-02-13بين الملل

شورای ملی فلسطین: یا پاسخ به مطالبات تا سپتامبر یا نبرد نامحدود با اشغالگر


رییس شورای ملی فلسطینی به جامعه بین الملل تا ماه سپتامبر فرصت داد که به مطالبات فلسطینی از جمله برگزاری کنفرانس صلح پاسخ دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روحی فتوح رییس شورای ملی فلسطین در اظهاراتی تلویزیونی گفت ، جامعه بین الملل تا ماه سپتامبر فرصت داد که به خواسته های فلسطینی ها پاسخ و کنفرانس بین المللی صلح را برگزار کند وگرنه نبردی نامحدود با رژیم اشغالگر اسراییلی در راه خواهد بود.

چهارشنبه گذشته شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) روحی فتوح را به عنوان رییس جدید شورای ملی فلسطین ( به مثابه پارلمان) انتخاب کرد.

 شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین همچنین در بیانیه خود اعلام کرد، تصمیم گرفته که به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و تمام تعهدات تشکیلات خودگردان در قبال توافقات منعقد شده با تل آویو را تا زمان به رسمت شناخته شدن کشور فلسطین بر پایه مرزهای سال 1967 تعلیق کند.

این بیانیه در شهر رام الله (مرکز کرانه باختری اشغالی) توسط عزام الاحمد عضو کمیته اجرایی این سازمان قرائت شد و تلویزیون رسمی فلسطین آن را پخش کرد.

عزام الاحمد اعلام کرد: شورا تصمیم گرفته است که تعهدات سازمان آزادی بخش فلسطین در خصوص تمام توافقات منعقدشده با اشغالگران و در رأس آن ها، به رسمیت شناختن اسراییل تا زمان شناسایی کشور فلسطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ملی فلسطین: یا پاسخ به مطالبات تا سپتامبر یا نبرد نامحدود با اشغالگر

شورای ملی فلسطین: یا پاسخ به مطالبات تا سپتامبر یا نبرد نامحدود با اشغالگر