مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 09:072022-02-13سياسي

کدامین وعده های میراث فرهنگی آستارا محقق شده است؟


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بندر مرزی آستارا گفت: اقدامات این اداره در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری متوقف نمی شود و تا حصول نتیجه ایده آل تداوم خواهد داشت.

- مجتبی آب روشن در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برنامه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آستارا در حوزه های مختلف تداوم دارد و تا حصول نتیجه و نزدیک شدن به شرایط ایده آل مدنظر، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش های صورت گرفته، طی چند ماه گذشته، عروسک وَیو اهالی روستای کوته کومه در بخش لوندویل و جنگل فندوق لو حوزه استحفاظی استان گیلان در روستاهای بالادست حیران از جمله فندقه پشته در فهرست آثار ملی کشور ثبت شد، ادامه داد: کارشناسان و علاقمندان به میراث فرهنگی شهرستان، تحت نظر این اداره در تلاش برای جمع آوری مستندات برای ثبت بیشتر آثار ملموس و ناملموس این شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه به بهانه برخی مناسبت ها، اقداماتی را در این حوزه ها داریم، گفت: هفته گذشته ویژه برنامه های متنوعی توسط هنرمندان و سایر فعالان حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد که بازگشایی درب های موزه فرهنگ 113 ساله حکیم نظامی آستارا از مهمترین آنها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدامین وعده های میراث فرهنگی آستارا محقق شده است؟

کدامین وعده های میراث فرهنگی آستارا محقق شده است؟