مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 09:072022-02-13بين الملل

تظاهرات مقابل منزل بنت با درخواست برای تحقیقات درباره جاسوسی پلیس اسراییل


منابع خبری گزارش دادند که صدها اسراییلی عصر شنبه در مقابل خانه نخست وزیر اسراییل در اعتراض به سیاست های دولتش دست به اعتراض زدند.

- منابع خبری گزارش دادند که صدها اسراییلی عصر شنبه در مقابل خانه نخست وزیر اسراییل در اعتراض به سیاست های دولتش دست به اعتراض زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، صدها اسراییلی در اعتراض به سیاست های نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، عصر شنبه مقابل خانه نخست وزیر این رژیم در شهر رعنانا دست به تظاهرات زدند.

معترضان خواستار آغاز تحقیقات فوری درباره پرونده تجسس از شهروندان اسراییلی و همچنین آغاز تحقیقات درباره افیحای مندلبلیت ، دادستان کل سابق رژیم صهیونیستی شدند.

رهبری اعتراضات علیه نفتالی بنت را تعدادی از نمایندگان راستگرای پارلمان اسراییل و در رأس آنها ایتمار بن گویر ، از حزب صهیونیسم دینی و شلومو گرعی از حزب لیکود و دیگران برعهده داشتند.

در این تظاهرات، معترضان پلاکاردهایی با شعارهای با بنت و لاپید، آینده ای برای ما نیست ، مردم خواهان بستن قوه قضاییه هستند ، مردم خواهان محاکمه مندلبلیت هستند و بنت خطری همچون حماس برای اسراییل است را در دست داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات مقابل منزل بنت با درخواست برای تحقیقات درباره جاسوسی پلیس اسراییل

تظاهرات مقابل منزل بنت با درخواست برای تحقیقات درباره جاسوسی پلیس اسراییل