مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 09:172022-02-13سياسي

تفاهم نامه همکاری میان جهاددانشگاهی و منطقه ویژه اقتصادی استان بوشهر منعقد شد


تفاهم نامه همکاری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و جهاددانشگاهی استان بوشهر به منظور ایجاد و گسترش فعالیت های علمی، پژوهشی و آموزشی به امضا رسید.

- ایسنا/بوشهر تفاهم نامه همکاری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و جهاددانشگاهی استان بوشهر به منظور ایجاد و گسترش فعالیت های علمی، پژوهشی و آموزشی به امضا رسید.

رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر ضمن اشاره به اینکه بوشهر آخرین استانی بود که جهاددانشگاهی در آن شکل گرفت، گفت: در معاونت آموزش و کارآفرینی با هدف تربیت نیروی متخصص با توجه به نیاز سنجی منطقه آموزش تدوین و به روز رسانی می شود.

علی احمدی زاده در خصوص فعالیت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی بوشهر ادامه داد: جهاد دانشگاهی به عنوان دبیرخانه مشاغل خانگی و با وجود دپارتمان های متفاوت در مراکز آموزش های تخصصی و مرکز آموزش عالی علمی-کاربردی در مقطع بلند مدت فراگیر و دانشجو در این حوزه فعالیت دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه باور ما این است که باید در مرز علم و فناوری حرکت کنیم، ادامه داد: جهاددانشگاهی استان بوشهر با توجه به اقلیم و بوم استان در حال فعالیت می باشد که در معاونت پژوهش و فناوری، مرکز تخصصی پرورش آبزیان دریایی و طرح فناورانه تکمیل زنجیره پرورش ماهی در قفس در حال فعالیت می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری میان جهاددانشگاهی و منطقه ویژه اقتصادی استان بوشهر منعقد شد

تفاهم نامه همکاری میان جهاددانشگاهی و منطقه ویژه اقتصادی استان بوشهر منعقد شد