مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 09:172022-02-13اجتماعي

آموزش در کهگیلویه وبویراحمد در هیچ شرایطی تعطیل نمی شود


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش در استان تعطیل نیست و به شکل حضوری و مجازی فعالیت مدارس ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حسنعلی عزت خواه، با بیان اینکه توجه به سلامت دانش آموزان در شرایط کرونایی با دقت بیشتری مد نظر قرار گرفته، گفت: فعالیت های آموزشی دانش آموزان در همه مناطق روستایی کهگیلویه وبویراحمد به شکل حضوری وبا رعایت فاصله اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شهرهای استان، آموزش دانش آموزان نیز با تصمیم گیری شورای مدرسه و باهماهنگی، بررسی و تایید ادارات مربوطه، به شکل حضوری ومجازی فعالیتهای آموزشی را دنبال می کنند.

عزت خواه در پاسخ به سوالی در رابطه با فعالیت های آموزشی دانش آموزان در سه شهر قرمز استان، بویراحمد، کهگیلویه و چرام نیز گفت: در این شهرها  فعالیت های حضوری یا غیر حضوری مدارس  به ستاد کرونای شهرستانها واگذار شده که نظارت دقیق و مستمر بر فعالیت های حضوری و یا غیر حضوری مدارس توسط ادارات آموزش وپرورش به عمل می آید.

عزت خواه افزود: در شرایطی که کلاس درس یا آموزشگاهی مشکوک به ویروس کرونا باشد با  مصوبه شورای مدرسه و هماهنگی آموزش وپرورش آن واحد آموزشی به شکل مقطعی به شکل مجازی ادامه فعالیت آموزشی خواهد داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش در کهگیلویه وبویراحمد در هیچ شرایطی تعطیل نمی شود

آموزش در کهگیلویه وبویراحمد در هیچ شرایطی تعطیل نمی شود