مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 09:372022-02-13ورزشي

ساوه شمشکی چند سال محروم می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ماده مشاهده شده در تست دوپینگ حسین ساوه شمشکی، پرچمدار ایران در المپیک زمستانی 2022، استرویید آنابولیک آندروژنیک بوده که از ماده غیرخاص به شمار می رود و جزو گروه S1 (عوامل آنابولیک) به شمار می رود و در زمره استروییدهای .

- حسین ساوه شمشکی به دلیل استفاده از ماده استرویید آنابولیک آندروژنیک در آستانه محرومیت قطعی 4 ساله قرار دارد و در صورتی که استفاده از ماده مربوطه را بپذیرد احتمال کاهش مدت محرومیت وی به 3 سال نیز امکان پذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ماده مشاهده شده در تست دوپینگ حسین ساوه شمشکی، پرچمدار ایران در المپیک زمستانی 2022، استرویید آنابولیک آندروژنیک بوده که از ماده غیرخاص به شمار می رود و جزو گروه S1 (عوامل آنابولیک) به شمار می رود و در زمره استروییدهای آنابولیک آندروژنی (AAS) قرار دارد که در همه مواقع (حین مسابقه و خارج از مسابقات) ممنوع است و تمامی مواد این گروه مواد غیرخاص است.

مطابق با قوانین مبارزه با دوپینگ مصرف ماده غیرخاص محرومیت 4 ساله به دنبال دارد و در صورتی که ورزشکار استفاده از این ماده را بپذیرد محرومیت وی قابل کاهش تا 3 سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوه شمشکی چند سال محروم می شود؟

ساوه شمشکی چند سال محروم می شود؟