مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 09:372022-02-13ورزشي

آبادانی شهر با توانمندسازی مناطق شهرداری تهران


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، در مراسم افتتاحیه پروژه های شهری منطقه 15 با تأکید بر آبادانی شهر با توانمندسازی مناطق شهرداری تهران، - گفت: از منظر اقتصاد شهری، برنامه هایی را در این منطقه در جهت مولد سازی اقتصاد منطقه، توانمندسازی اقتصاد شهری و آبادانی، آرامش و آسایش آن داریم که امیدواریم به لطف خدا و با کمک همه عزیزان بتوانیم در راستای پیاده سازی این برنامه ها گام برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل فلاح ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: به لطف خدا این انقلاب وارد چهل و چهارمین سال شد و مستقر، مستدام و رو به جلو و امیدوار حرکت خواهد کرد تا با دست باکفایت ولی فقیه پرچم به دست حضرت ولی عصر (عج) برسد.

وی ضمن گرامی داشت یاد و نام شهدای شهر تهران به ویژه شهدای منطقه 15 بیان کرد: امیدوارم بتوانیم به سمتی که مورد رضای خداوند و خدمت به شهروندان باشد حرکت کنیم.

معاون شهردار تهران با تاکید بر به ثمر رسیدن پروژه های بر زمین مانده منطقه با مساعدت شورای شهر، هدایت شهردار تهران و برنامه ریزی و بودجه اختصاص یافته، افزود: بایستی سال آینده، قدم های بلندتری در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، خدماتی و عمرانی شهر تهران و به ویژه مناطق کم برخورداری که متاسفانه در سالیان متمادی به آنها کم توجهی شده است، برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبادانی شهر با توانمندسازی مناطق شهرداری تهران

آبادانی شهر با توانمندسازی مناطق شهرداری تهران