مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-13اقتصادي

برنامه زمان بندی اجرای طرح های تحقیقاتی بازنگری شود


مدیر کل دفتر برنامه ریزی و سیاست گذاری امور پژوهشی وزارت علوم با تاکید بر ورود بخش خصوصی به سرمایه گذاری در اجرای طرح های تحقیقاتی، گفت: از سوی دیگر لازم است تا سرعت اجرای طرح های تحقیقاتی و پژوهشی کوتاه تر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن شریفی در جلسه ارتباط با مراکز پژوهشی غیر دولتی و بخش خصوصی دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر لزوم تقویت پژوهش، تولید و توسعه دانش، نوآوری و فناوری بخش خصوصی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید این مهم در همه بخش ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم بازنگری در زمان بندی اجرای طرح های تحقیقاتی و پژوهشی و کوتاه تر شدن مدت آنها، اظهار کرد: طرح های پژوهشی مراکز پژوهشی بخش خصوصی باید ماهیت تحقیقات نوآورنه و کاربردی و فناورانه داشته باشد تا بتواند نیازها و چالش های کشور را مرتفع کند.

شریفی خاطر نشان کرد: برای این منظور لازم است تا بخشی از منابع بخش خصوصی برای اجرای پژوهش ها جذب شود؛ چرا که اعتبارات ناچیز دولتی در این زمینه کافی نیست و سرمایه گذاران برای ورود به این حوزه می توانند به حمایت و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای اجرای پژوهش های بخش خصوصی اعتماد کنند.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و سیاست گذاری امور پژوهشی وزارت علوم ادامه داد: ضرورت دارد سرمایه گذاران با مراکز پژوهشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه زمان بندی اجرای طرح های تحقیقاتی بازنگری شود

برنامه زمان بندی اجرای طرح های تحقیقاتی بازنگری شود