مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-13اجتماعي

تشکیل کارگروه برای بررسی نقش فدراسیون اتومبیلرانی در کاهش تصادفات


فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یکی از پتانسیل های بالای کشور در جهت ترویج فرهنگ رانندگی است/ بزودی کارگروهی با حضور فدراسیون برای کاهش تصادفات و سوانح جاده ای تشکیل می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار تیمور حسینی معاون پلیس راهور ناجا در مراسم افتتاح پیست آنرود آرسی اظهار داشت: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یکی از پتانسیل های بالای کشور است که می تواند با یک برنامه ریزی دقیق در جهت ترویج فرهنگ رانندگی خدمات شایانی را ارائه دهد.

وی افزود: به عنوان یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون خیلی خوشحالم که می توانم قدمی را درجهت توسعه این رشته و همچنین بالا رفتن فرهنگ رانندگی برداریم.

معاون پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: قرار است به زودی کارگروهی تشکیل شود و در این کارگروه بررسی کنیم که فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی چقدر می تواند در موضوع کاهش سوانح رانندگی، تصادفات و جانباختگان جاده ای و داخل شهری که هزینه زیادی را بر دوش کشور می گذارد نقش داشته باشد.

وی اظهار داشت: امیدوارم با همفکری و هم اندیشی همه دوستان در مجموعه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بتوانیم به توفیقات مهمی در این کارگروه دست پیدا کنیم با همکاری خوبی که بین فدراسیون و پلیس شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه برای بررسی نقش فدراسیون اتومبیلرانی در کاهش تصادفات

تشکیل کارگروه برای بررسی نقش فدراسیون اتومبیلرانی در کاهش تصادفات